Helgen








image97Aah, Halloween blev rätt trevlig. Käkade på Dinos med Yasmine, Anna, Anda och Ove före vi gick till Yasmine för fixxxx och förfest. Sen Mariepark och jag träffade både trevliga och mindre trevliga och gjorde bort mig lite men whatever. Fick skjuts hem av Stoffe och hoppade direkt in i duschen för att försöka reda ut mitt hår, duschade tillräckligt länge för att varmvattnet skulle ta slut. Men jag fick bort och ut allt iaf! kändes skönt. Skulle inte va så trevligt att vakna upp med dom buskarna på huvudet i bakfyllan och villan.





Morgonen därpå vaknade jag trots allt upp med en äcklig bakfylla. Det var inge roligt. Men jag uthärdade, sov en stund till och det blev bra. Sen tog jag en morgonpromenad för att bli av med resten av mina bekymmer. Tänkte hälsa på Yasmine men hon var inte hemma, så jag gick till Emma. Det var nice. Vi for och åt pizza och sen hyrde vi en kass film (Breaking and Entering, med JUDE LAW <3 ) som blev rätt bra i slutet. Jag sov en timme på Emmas soffan tillsammans med kirremirren, så bra har jag nog aldrig sovit. Sen for vi ut på cruis till nån barn-fest. Det blev lite too much kids för mig så jag gick hem. Nice. Men blev ganska snabbt uttråkad så jag for till Knaz och såg på Råttatojjjjjjjj med honom och Annamanna och lilla Doris-wannabe.

Sen somnade jag nästan i bilen på vägen hem.

Idag har jag varit duktig och tvättat kläder och lagat mat. Det blev goootttttttt.... Och Sam åkte ur idol. Min lycka är gjord. Nu kan jag dö lycklig haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback