Hälsans helg








Igår var ungefär en ganska perfekt dag. Förutom att jag missade Idol. Och att Christoffer åkte ut. Men jag lär väl överleva, det kommer ju repris imorgon och jaaaaaaaaaaa, Christoffer ska väl släppa en skiva snart så jag kan ju fixa det om saknaden blir för stor!

Ja alltså, igår jobbade jag ju dååå hela dagen först, sen hem direkt och mysa med Cosmopolitan som jag unnade mig. Sen kom Anna och vi lagade lyxmiddag, gott. Efter det kom Sara till stan och vi for till Mariebad som planerat. Jag simmade 1000 meter + 200 meter till eftersom jag inte var säker på om jag hade räknat rätt.. hahah. Det var så skönt, så skönt. Sen bubblade vi, åkte rutshkana och bråkade/skvätte vatten på barn. Dom började tycka att det var lite för roligt, så jag sa lite på skoj till Sara att vi skulle moona åt dom. Haha, SAGT OCH GJORT. Sara gjorde det. oh my god. Stackars barn! Försvann gjorde dom iaf.

Eftersom klockan var typ tio när vi var klara på Mariebad och missandet av Idol var ett faktum, begav vi oss till Videocorner och hyrde TRE filmer haha. Zodiac (mycket bra) , Säg att du älskar mig (helt okej) och Djävulen bär Prada (Bra). Första gången i världshistorien som ALLA filmer var bra. Jaaa, vi såg de två förstnämnda filmerna på kvällen och kom i säng kl tre. Trött.

Kl tio var det väckning igen och vi gick upp och åt frukost och kollade på den sista filmen. Sen skulle Sara köpa farsdagspresent så vi gick ner på stan i det underbara snöslask-vädret <3 Jag köpte ingenting till pappa, jag ska unna honom lite underbar tid med mig imorgon när vi ska byta till vinterdäck på min bil. haaha. Sen ska jag väl fixa en tårta också, det får räcka! Jaaaaaaa jooo, efter strapatsen på stan bedrog (haha) vi oss mot Wiktlös Holding Arena där Folkhälsan hade anordnat någon slags friskvårds/hälso/mässa sak. Mycket trevligt! Jag och Sara kollade vårt HB, blodsocker, blodtryck, fett/muskelmassa-procent och sånt.. det var intressant och kul att veta. Fick lite tips om hur jag ska träna och äta, jag har tydligen vätskebrist och så ska jag äta "mellanmål" efter jag har tränat. OKAJJ!

Så vi har varit riktigt hurtiga den här helgen, typ. Därför ska jag äta cheesecake nu, är hemma i Eckerö och här blir man bortskämd med massa gottigheter!

Tjilevippen


Kommentarer
Postat av: sara

haha, jag är så grym ;D

2007-11-10 @ 22:22:13
URL: http://fcuking.blogg.se
Postat av: Yasmine

Ja alltså om du går in på www.hm.com så kan du välja finland och efter det svenska. Så det är finskt. och jo det kostar typ frakt/postförskott men jag tror du kan betala genom internet också, men jag vet inte. Jag tar nämligen postförskott.

2007-11-11 @ 20:31:06
URL: http://yasmineblom.blogg.se
Postat av: Yasmine

Ja alltså om du går in på www.hm.com så kan du välja finland och efter det svenska. Så det är finskt. och jo det kostar typ frakt/postförskott men jag tror du kan betala genom internet också, men jag vet inte. Jag tar nämligen postförskott.

2007-11-11 @ 20:32:04
URL: http://yasmineblom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback