En teori angående förhållanden








Anna berättade för mig vad hennes klasskompis hade sagt: "Killar är som glass-smaker, samma smak är kanske god ett par dagar i rad men sen tröttnar man"

Jaaa precis, det var ett smart talesätt.  Anna kontrade då med att hon tröttnar aldrig på sukkla-nougat och att Knaz då är hennes sukkla-nougat. Då kom det till mig, jag vill alltid testa på nya glasssmaker medans Anna alltid tar samma choklad-nougat. När vi äter pizza tar jag oftast olika nya pizzor med spännande saker medans Anna tar Hawaii eller någon annan standardpizza. DET ÄR EN FÖRHÅLLANDEGREJ! Jag har ju aldrig haft något långt förhållande men relativt många korta. Anna har haft några få men väldigt långa förhållanden. Det är ju så uppenbart! ååååh

vilken känsla. Nu vet jag varför jag är som jag är!

Jag är alltså inte tillräckligt mogen för att kunna besluta mig för en glassort, jag är en äventyrare i själen! haaaaaaha

Kommentarer
Postat av: Anna

men stina, jag tror inte de är RIKTIGT på det viset nu när jag tänker efter

2007-11-27 @ 21:34:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback