En kass lista








fem SKULLE
1.skulle du vilja vara längre? Joooooooooo, en par cm skulle inte skada.
2.skulle du vilja väga mer? Nej
3.skulle du bli arg om din pojkvän gjorde slut om du har/hade någon? Jag haaaaaaaar ingen pojkvän :D Och nej jag skulle aldrig bli sur om någon gjorde slut med mig, det vet vi ju alla. Ehhh
4.skulle du vilja ha sex med en kändis? Jo
5.skulle du vilja dricka dig full nu? Jo

tio KAN
1. kan du röra på öronen? Njää
2. kan du slicka dig på näsan? Nej
3. kan du kolla i kors med ögonen? Japp
4. kan dina föräldrar lita på dig? Jodå
5. kan du låta bli att prata på 4 timmar? Absolut, utan tvekan.
6. kan du vara på en fest utan att dricka? Jaaa
7. kan dina vänner lita på dig? Jooo
8. kan du tänka dig pierca dig i naveln? Njaä, inte min stil.
9. kan du åka slalom? Kunde. Fast jag kan väl ännu. Men sist jag provade var det lite ostadigt :P
10.kan du låta bli att spendera pengar i en affär om du har pengar? Joo

femton HAR
1.har du någonsin ljugit för dina föräldrar? Joo
2.har dina föräldar sagt att dom älskar dig? Hm, det tror jag nog.
3.har du syskon? Jååå
5.har dina föräldrar ljugit för dig? Säkert
6.har du varit full den här månaden? JA
7.har du redan tröttnat på dom här frågorna? Ja, det är ju bara ja/nej frågor.
8.har du borstat tänderna den senaste timmen? NEJ
9.har du pussat någon som är 4 år äldre? JO
10.har du haft sex med någon som är 4år äldre? JO
11.har du haft ett förhållande med någon som är 4år äldre? Njaaäää.....
12.har du blivit påkommen när du haft sex, om du har haft det? njaaaa haha, jo
13.har du funderat på hur det skulle vara att tesa droger? Jo jag har funderat, och jag drömde att jag knarkade häromnatten så på morgonen var jag faktiskt sugen på att testa för det var en sån häftig dröm, men nu har jag funnit mitt förnuft igen!
14.har du haft sex med mer än 3 personer? Jo
15.har du ljugit på någon fråga än? Nä

tjugo VEM
1.vem är dina bästa vänner? Anna, Sara, Yasmine.
2.vem älskar du? Ptja, jag vet inte. faktiskt. Familjen? Vissa vänner?
3.vem hatar du? nåååå ingen
4.vem vill du bli full med? KNAZ!
5.vem är den bästa artisten? Just nu The Hives. Imorgon kanske Magnus Uggla.
6.vem pratade du senast i telefon med? Vet inte, nån random snubbe som sökte chefen.
7.vem kramade du senast? Minns inte. Säkert nån i fredags på Mariepark antagligen.
8.vem är snyggast i världen? Du
9.vem skulle du ge 1 miljon om du var tvungen att ge bort det? Min mamma för hon fyller år idaG!
10.vem är snällast i världen? Jag
11.vem såg dig gråta senast? Oj, hjälp. Det var länge sen tror jag. kommer inte ihåg.
12.vem vill du prata med? Vet inte.
13.vem sov du senast med? Hemlis.
14.vem såg du senast full? ÖÖÖÖÖÖÖÖÖH. Emmas barn-kompisar i lördags.
15.vem vet allt om dig? Ingen
16.vem kysste du senast? Hemlis
17.vem messade du senast? Annamanna
18.vem kan berätta allt för dig? Ingen tror jag
19.vem kan du berätta allt för? INGEN TROR JAG
20.vem skulle du vilja träffa nu? Påskharen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback