Dagarna flyger iväg








Vill. Inte. Sova.

Vill. Inte. Ha. Måndag.


Jag hinner inte med, wää.. veckorna flyger iväg och helgerna försvinner i racer-fart.

Idag vaknade jag upp brevid en väldigt bakfull Sara, det var roligt. På natten drömde jag att jag hade en råtta och att jag drack äppeljos. Gud så törstig jag var när jag vaknade, då blev jag överlycklig när jag såg glaset med vatten som Sara tydligen hade lagt på nattduksbordet nån gång inatt. Det smakade underbart!!!

Sen blev vi bjudna på muffins och kaffe hos Yasmine, vi råkade stanna där typ resten av dagen höhö. Det blev inte bara muffins utan kebab, film och prat också! Mycket trevligt..

Nu har jag ont i magen/kroppen överallt. Bröl.. Är det liksom möjligt att en bakfylla kommer 12 h för sent? Det känns så just nu iaf.. USCHA MIG!

Kommentarer
Postat av: sara

inte helt fel att sova med mig ibland va. hahah ;D

2007-11-19 @ 19:41:18
URL: http://fcuking.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback