Crazy funderlixxxeringar








Såhär på en helt random fredagkväll när jag sitter hemma i min ensamhet händer det inte så ovanliga, jag funderar på konstiga saker! Nu ikväll blev det Passoa. Kommer ni ihåg förra året nån gång när det var tal om att det skulle sluta tillverkas?? Alla fick panik och pratade om att bunkra ett par dussin flaskor ifall dom skulle ta slut för fort. Men näääääääää? Dom går väl att köpa ännu? Samma med pommac som det också var ett hejdundrande liv om.. men det säljs ju också fortfarande? Inte för att jag är någon stor passoadrickare eller ännu mindre pommacdrickare, men man blir ju å fundera. Är det ett marknadsknep? ohooo.

Föröövrigt så var Daniel helt klart bäst ikväll på Idol. Men Amanda trampade nog honom i hälarna tätt inpå.. gooose-bumps varning för båda. tycker att skrik-Andreas kan åka hem nu.. eller Marie, hon är tråkig..

Känns helt rätt att vara hemma ikväll. Trots att det är typ världsrekord på spelningar på Åland ikväll. Men inget som lockar mig så då kan man lika gärna va hemma. Imorgon kanske jag eventuellt skulle va sugen på att blöööta tungan och ta mig ut i det vilda nattlivet. Om någon är på? :D haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback