ANACONDA








image113


Alltså shit, hjälp vilket halleluja-moment!

Jag satt och slöade framför datorn, tvn hade stått på typ hela kvällen på kanal två för att mamma kollade på nyheterna för X antal timmar sen. SÅ HÄNDER DET! Jag hör det här från tvn. Shit, min idol! haha. Det var något program som heter Anaconda som ikväll handlade om hur man kan bli känd via internet och sånt. Ååååååååh det var så roligt, tur att jag lyckades se det! Jag hade ett föredrag om typ samma saker i handels en gång i tiden, var ganska kul när en snubbe tog upp samma exempel som mig :)

Det handade om Facehunter som lever att resa runt HELA VÄRLDEN och fotar människor. Lily Allen som dissade skivbolaget och la upp sina låtar på Myspace och blev etta på Englands-toppen. Arctic Monkeys som la upp sina låtar på internet före de släppte skivan och sålde 300 000 exemplar av deras första skiva på en vecka. Lasse Gjertsen som gjorde massa häftiga videos och la upp på dom Youtube, blev kändis och säger nej till erbjudanden om att göra Cocacolareklamer och en massa Hollywood-erbjudanden eftersom han tycker sånt är löjligt. Och åååh det där programmet made my day. Ska nog börja se på SVT lite oftare. Finns faktiskt bra program.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback