All that's left is the proof that love's not only blind but deaf








Idag har varit en ganska skön dag. Faktiskt! Det var jobbigt att ta sig upp ur den gosiga sängen imorse men när jag såg att det var snö på marken blev jag glad igen. Och pigg! Det var till och med trevligt att sopa bort snön från bilen. Åååh, jag längtar så till julen.

På jobbet var det en allmänt skön stämning.. alla softade runt och pillade på. Åt en underbart god lunch och vi fick besök av chefens dotra över lunchen så den drog över ett antal minuter. Skönt! Sen fakturerade jag lite, aah, fick veta att sen juni förra året har det fakturerats mest de två senaste månaderna = jag är bäst! Sen blev det kaffe, det diskuterades råttor, barnafödslar, att jag skulle bli gravid, att Uffe skulle få barn, milda försäkringsbedrägerier och massa annat roligt haha, helt plötsligt hade vi suttit på kaffe i en timme och ojjjjjojjjjjj jag har nog aldrig skrattat så mycket på jobbet förrut. =)

Sen var det skönt att sluta kl tre, jag har såna underbara arbetstideR!!!!!!1 åååh jag älskar det. Och jag behövde inte jobba på träningsverket ikväll så jag kunde göra precis vad jag ville resten av kvällen. Så jag for hem, tvättade kläder, lagade mat och mig och Annamanna, åt mat, la mig på soffan och tog en powernap medans Anna spelade the Sims och sen kom Sara och då for vi och simmade! ååååh. Det var jobbigt men skönt.

Och nu är jag hemma, har ätit min wunderbara fruktsallad igen och nu är jag lycklig i magen..

Igår laddade jag ner Mia Törnbloms "Självkänsla nu!" som ljudbok, eftersom den ska va så himla bra.. tror bestämt jag ska lägga mig i sängen och lyssna på några kapitel nu tills jag somnar (lär inte ta så länge)

nattinatti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback