Första dagen på praktiken








Nu är min tid på handels över :'( I fredags var sista "normala" dagen, fast jag gjorde ingenting ändå. Fick veta av Rupert Liewendahl att han tyckte att mitt slutarbete var värt en femma, that made my day! Sen i lördags var jag med mamma till Stockholm på jakt efter en examensklänning. Det var lite tråkigt och jobbigt att inte ha ekonomi till att köpa andra kläder, det fanns så myyyyyycket jag ville ha.

Nu är det 2½ veckor praktik på mitt kommande arbete HP Kyla & Värme som gäller, det var rätt trevligt idag! Typ satt och hälsade på alla som jobbar där och försökte memorera lite namn och sånt, haha. Sen for jag och Mia till stan på lite ärenden.. niiice. Sen gjorde vi typ inget mer än att sortera en bunt papper i bokstavsorning idag, haha det var sooft. Jag kommer nog trivas tror jag :) 
 
  
 
 
Jaaaaaaag är så tråkig men trots det kommer bollen och hälsar på mig i helgen :D För att fira det bjuder jag på en sexy cat
 
 


Kommentarer
Postat av: Felicia&Josephine

Hejsan
Har du lust att ta en titt på våran blogg om mode, musik, film och annat skoj!
Du är väldigt mycket välkommen:D:D
Kram

2007-05-07 @ 20:26:03
URL: http://modeochvariationer.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback