Wait a minute!








Hur gammal är du och vad känner du inför din ålder? Jag är 18 år gammal och det känns väldigt bra. Dessvärre fyller jag 20 om 1½ år och då misstänker jag att jag kommer få en liten åldersnoja, HALVVÄGS TILL FYRTIO MY GOD!!
 
Vilket stjärntecken är du och hur typiskt detta är du? Kräfta, jag tror jag är ganska typisk faktiskt. Romantisk, sexig, fantasirik, kreativ, beskyddande som parter, överkänslig, lättstött och hemlighetsfull på ett irriterande sätt enligt internet ;) haha
 
Vilken är din sexuella läggning och hur känner du inför den? Jag är heterosexuell och känner mig väldigt bekväm i den sitsen..
 
Vilken är din politiska ställning? Känner mig ganska ovetande och inte alls insatt i politik..
 
Vilka frågor brinner du (eller har åtminstone brunnit) för? Äh pass?.
 
Är det sant att man kan tyda en människa efter musiksmak? Nja, på sätt och vis. Ibland kan man ha väldigt rätt och ibland kan man ha väldigt fel! Trust me :D
 
Hur radikalt har din musiksmak förändrats de senaste fem åren? Pfja jag har gått från System of a Down till Tegan and Sara till Slipknot till Coldplay till Arctic Monkeys till The Shins till Momus till The Kooks och det slutar aldrig!
 
Vi har alla våra gränser. Du skulle aldrig umgås med någon som lyssnade på och faktiskt tyckte om...? Firar Mix
 
Har du fått höra att du liknar en annan person? Vem? Ebba von Sydow och Britney Spears
 
Anser du att du gör det? Nej!
 
Vilken figur i "The Simpsons" påminner mest om dig? Homer skulle jag nog tro :D Jag kommer nog ha en likadan buk när jag är i Homers ålder om jag fortsätter leva som jag levde för en vecka sen (jag har börjat träna nu!)
 
Vem skulle spela huvudrollen i filmen om ditt liv? Oooj.. Typ Renée Zellweger eller nån, haha
 
Behåller du helst dina bilder i färg eller svartvitt? Färg.. helst av allt skulle jag framkalla dom och förvara dom i fotoalbum också.
 
Hur fotogenisk är du på en skala 1-10? Ha -50 ungefär
 
Vilken sorts människor stör du dig allra mest på? Uppmärksamhetskrävande osäkra människor som vill ha bekräftelse hela tiden.. Eller skrikande fjortisar :D
 
Vilka är de värsta misstagen man kan begå då man skriver en text? Tycka att allt var kasst och sudda ut det?
 
Har du ett rikt socialt liv? Nja, rätt så standard tror jag
 
Låt oss vara fåfänga för ett slag; hur ser din absoluta drömkvinna/drömman ut? Jag vet inte.. schnygg kan han väl få va iaf!
 
Vilken klädstil är mest smaklös? Nätlinnen höhö
 
Hur skulle du helst klä dig om du bara hade möjlighet? Snyggt, cooolt, fräääänt, vackert VARJE DAG utan att behöva anstränga mig!
 
Hur beskriver du själv samt andra din klädstil? Tråkig och mainstreeeem i guess
 
Dömer du människor efter deras utseende? Jo det gör jag (sori)
 
Väger du mer eller mindre än dina föräldrar? Mindre
 
Är du genuint äcklad av "för" magra/feta personer? Sitter problemet hos dem eller dig? Nja.. vet inte om jag är äcklad, de brukar dölja valkarna/revbenen med kläder så .. bara man inte behöver se dom nakna så är det väl deras bekymmer om de har viktproblem.
 
Har du haft en nära relation till någon som faktiskt äcklade dig? HMMM?..
 
Om tillfället gavs att äta en maträtt gjord på människokött, skulle du ta det? Haha usch, tror inte det.
 
Hur fånigt är egentligen rökförbudet på en skala 1-5? Inte så fånigt.. typ 2
 
Visslar du bättre än du sjunger? Lätt!
 
Läser du hellre än du skriver? Det är ansträngande att läsa och ansträngande att skriva något som nån vill läsa. Så jag vet inte!
 
Nämn en enda superkraft du önskar dig besitta? Att kunna pausa tiden när som helst! Som hon i Förhäxad höhö.. Det funkade visst inte att trycka på paus på min rygg :(
 
Hur pass laglydig är du och varför? Jag skulle säga att jag är laglydig men BUSIG.
 
Vill du dö ung eller gammal? Gammal och dö av åldern och inte av sjukdom.
 
När räknar du någon som gammal? När man är 35+ :D Men jag kommer inte bli gammal förrän jag är 60-70
 
Vilken ålder trivdes du bäst i? Just nu :)
 
Vilket är ditt absoluta drömyrke? Alltså jag ändrar mig hela tiden, men jag har faktiskt fastnat i tanken att vara pilot. Men det kommer nog aldrig bli så :)
 
Är du främst idealist eller realist? Hjälp!
 
Är du nöjd med din barndom när du ser tillbaka på den? Njaa.. nog fanns det endel dåliga stunder och vanor/beteende som man skulle kunna ha ändrat..
 
Hur skall du göra för att förverkliga dina framtidsplaner? Ta en dag i taget men ha blicken framåt och göra sånt jag tycker är roligt!
 
Vilka psykiska åkommor lider du av? SCHIZOFRENI, PARANOIA OCH DIVERSE TVÅNGSTANKAR. Japp :P
 
Vilka fysiska åkommor lider du av? Nja, jag har ett ärr på knäet sen jag cyklade omkull :(
 
Äter du någon medicin för tillfället? I så fall; vilken/vilka? Väldigt sällan
 
Hur tillbringar du helst dina fredag- och lördagskvällar? Med vänner (och förfriskningar)
 
Är du lättretad? Beror på hur bra jag känner personen. Är det en ytlig bekantskap är jag väldigt tålmodig men är det någon jag är väldigt nära kan jag ha kort stubin ibland, haha..
 
Vad känner du personligen inför öppna förhållanden? Skulle aldrig i hela livet fungera för mig iaf!
 
I vilket skede av ens liv blir det faktiskt lämpligt att skaffa barn? När man har stadig ekonomi, ett stadigt förhållande och när man faktiskt vill ha barn :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback