Herrigu herrigu herrigu!








Ikväll var jag till Ålandsbanken. Det var en smygstart på litteraturdagarna och Fred Forsell var där och föreläste för inbjudna VIPare ;) Och herre gud vad roligt det var, haha jag blev helt förälskad. Vi blev bjudna på champagne, sallad och vin som vi fick avnjuta till Freds sjukt roliga förläsning om sig själv och sitt skrivande.
 

Haha han pratade om schlagerfestivalen, dildosar, McGuyver och massa annat. Något av det roligaste var när en i publiken avbröt mitt i allt och sa
"Alltså jag måste bara fråga, jag är ju äkta ålänning. Är du släkt med Henrik Forsell?" hahaha klockrent!
 

Var lite bittert att jag inte hade med min bok och fick den signerad, men jag fick en outgiven krönika signerad istället.. haha, cashing i min tönt-lista.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback