Frukost är källan till en motiverad dag!









Idag har jag faktiskt gjort saker! Hjälp..!

Steg upp i tid och åt frukost (!!!) lagade till och med varm oboy :) Sen gick jag till skolan i tid (!!!) arbetade lite med mitt föredrag om Irlands kultur och sen var det dags för det nästan två timmar långa engelska provet Cambridge Exam. Gick förvånansvärt bra med tanke på hur dåligt det har gått när vi har övat. Det finns ännu hopp för mig :D Efter provet gjorde jag klart lite marknadsföringsuppgifter som skulle ha varit inlämnat för två veckor sen, oops. Sen for jag iväg till Emma och målade i hennes lägenhet, vi höll på från kl två till åtta (inklusive pizzapaus)! MY GROIN vad duktiga vi var!

När jag kom hem insåg jag att min telefon var försvunnen :O Jag blev förstörd, deprimerad, omkullkastad, ledsen och kände ingen livslust alls. Men trots detta luskade min detektivhjärna ut att den var i Emmas bil och jag hade tydligen 8 missade samtal! Wähä... varför tappa bort den när många för en gångs skull vill mig något, haha!

Eftersom jag inte äger någon väckarklocka utan alltid har väckning på mobilen så uppstod ett stooort problem, hur ska jag kunna komma upp ur säng till kl åtta utan väckarklocka? Så snälla Anna och snälla Yasmine ska komma och väcka mig imorrn hihi :D

Nu är jag totally slut. Imorgon finskaprov. Hej~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback