Förbenade lusse








Det här är inte sant?!

Jag for till baltic ikväll med Knaz o co dels för att jag hade tråkigt och dels för att det var en ful maskin på lusses parkering och sopade bort allt grus. Och den låter nått förskräckligt, typ som färjtutan fast ett non-stop-öronbedövande-ljud. Usch

Såg två matcher på baltic och båda var mycket underhållande, den första pga brutaliteten och den andra pga hejarklacken :D haha.. Sen cruisade vi lite med Jim och jag fick skjuts hem. Men gissa vad det första jag hör när jag stiger ur bilen? JOooo den där maskinen håller på ännu! Två timmar senare! ÄÄÄGGGGG!


Nu ska jag äta yoghurt och se på tv. Hehey~


Kommentarer
Postat av: Yasmine

hahahaha :D stina-stackars (jag vill också se på brutala svettiga män)

2007-03-29 @ 17:16:13
URL: http://yasmineblom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback