Elemä on peli.








Ganska slö dag idag.. det enda inspierarande som hände var att Mikael Larsson kom och föreläste för oss marknadsförare. Han var typ den som startade upp Nordic Light Open som är nordens största tennistävling för damer. Mycket intressant och han var duktig föreläsare trots hans ganska monotona tonläge.... Jag vill också vara duktig och åstadkomma nått stort!

Ikväll satt jag i ungefär en timme och kollade igenom fotoalbum, tusikes vad söt man var när man var liten :)


Lyssnar på just nu: Ingenting, njuter av tystnaden kompat av en gnutta tinnitus
Jobbigaste skolämnet: Bah, går det att välja bara ett? Jaaag säger väl marknadsföring eftersom det är ungefär 50% av alla mina lektioner..
Favoritcafé: Bagarstugan
Favorittidning: Köper väldigt sällan tidningar men om jag köper blir det väl veckorevyn eller cosmopolitan. Annars läser jag Nyan i stort sett varje dag ;)
Största som händer i sommar: Jobba..... kul..
Favoritplagg i garderoben just nu: Mina imaginary jeans som inte exicterar i garderoben (än)
Längd: 166
Byter gärna garderob med: Ingenting jag har funderat på..
Vanligaste färgen på mina kläder: Svart och grått måste det väl va :P Tråkstina
I sommar kommer jag gå klädd i: Bikini! JAG SKA BLI BRUN
Men absolut inte i: Blaklader
Min yngsta kusin heter: I have no idea? haha, vad hemskt. Har ingen koll på släkten på pappas sida..
Favoritmodellen just nu: Suzuki swift 1.3 gl hahaha
Byxa eller kjol? Bralls please
Så många skor har jag: För några, 5-6 typ
Sminktips till allmänheten: allmänheten? är det jag?
Du trodde att han skojade när han sa: "Jag ska göra lumpen nästa år"
Om du fick ett plagg/ en väska/ ett par skor gratis, vad skulle du välja?: ClaesGöran jeansen / en väska jag faktiskt skulle använda / ett par gyllene skor som gör mig bäst i världen
Senast utlästa bok: Fred Forsell - Texter att älska till
På rasterna i skolan: Hänga vid en dator eller en trappa.
Mitt rum kan beskrivas som: Odefinierbart? Vilket är mitt rum?
Mig själv med tre ord: Just nu: Taggad för fest!
Jag tränar: fingersättning i skolan ;) geek
Jag ville bli när jag var liten: Frisör. Jag tror jag ändrade mig nånstans där på vägen!
Pluggade på universitetet/ högskolan (funderar på att plugga i framtiden): Funderar på att plugga media eller så, men det blir väl om två år isf...
Linje på gymnasiet: Handel & administration MARKNADSFÖRING.. jag vet inte vad min linje heter =/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback