Overkill








Igår var en rätt soft dag. Började jobba kl tio först, skönt med lite sovmorgon :) Men ändå är det konstigt att man är lika trött om man går upp kl nio eller kl sju. Men det känns ändå som att jag kommer komma in i rutinerna ganska lätt. Jag har ju till och med börjat äta frukost på morgonen.. WOHOOO!!! På jobbet arbetade jag i stort sett hela dagen med att räkna ihop fakturor till det stora projektet på Posten. Mycket siffror och massa gamla skruttpapper hit och dit men det var kul :) Fick besök på jobbet av både Anna och Emma Ö så det var trevligt, tiden gick lite snabbare då på eftermiddagen. Slutade först kl fem och då börnade jag hem till lägenheten där Anna väntade med kurrande mage. Vi for och shoppade till Mathis och köpte maaaaaaaat, tortillas stod på menyn! För att citera Anna:

"Jag och Stina laga tortillas till middag, vi hyvlade osten. Ingen av oss kände sig så engagerad att börja riva den, för det är ju egentligen lite overkill."

hahaa.!

Sen blev jag JÄTTEMÄTT och degade en timme och sen skulle jag iväg till Avancia och träna duktig som jag har blivit. Det var sjukt äckeljobbigt eftersom jag inte har tränat på typ en månad (bara druckit öli). Brölk. På väg hem från Avancia sliten och söt som jag var träffade jag Niko, Ted och vahooliheterhan på Roberts Coffee, stannade och pratade en liten stund. Sen bestämde jag mig i all hast att jag skulle fara till Knaz och installera min bilstereo, och Niko var på! Så jag sprang hem och duschade och sen fort iväg till Godby via Select så jag kunde stoppa in 5? bensin i bilen haha. Ibland är man fattig. Hos Knaz var det boxningsmatch först eftersom han hade fått låna ett Wii :D :D helt otroligt roligt men jag tror nog att man tröttnar snabbt på det där påfundet. Efter nån timmes boxande och golfande och tennisspelande så gick vi ut och kollade på bilen men Elektriker-Mizze upptäckte snabbt att min bil var dålig och det existerade inte ens nå radiokablar i den. Så allt måste göras från början, jobbigt. Det får bli ett uppdrag till min käre far tror jag. För att trösta våra ledsna själar for vi till Godby grill, karlarna köpte hampurilainen men jag slog till med lite karkki! Sen kom jag hem och däckade i sängen ganska fort.


Idag har jag varit allmänt vuxen känns det som. Jobbat --> banken --> skattemyndigheterna --> låssmedja --> köpa present till pappa och sen hem! Wao wao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback