Jag vill gå hem








Nu är jag helt ensam på jobbet :O Denise har gått hem från dagen och båda bossarna har semester. JAG KAN SPRINGA RUNT NAKEN HUR MYCKET JAG VILL!! fast kanske inte så trevligt när någon kund trampar in.

Det tråkiga är att jag har ingenting att göra. Känns ju bra när man har 1 timme och 50 minuter kvar att sitta här. Ska mailbomba P3 att dom ska spela Timbuktu - I väntan på vadå. Jag vill höra den nuuuu..

Haha i brist på annat kollade jag nyss en "alkometer" på internet :D enligt den skulle jag ha haft 3,5 promille i helgen. Jag tror inte riktigt på det.. Det är nog fysiskt omöjligt.


RÖÖÖÖR DET RÖÖÖÖÖR, RÖÖÖÖR DET BOMANSSON! som yasmine skulle säga.. hmmmmm


Alltså det känns inte bra när kunder ringer och frågar om vi har det eller om vi har det, och jag inte kan svara. Hah. Jaag vet ju ingenting. Örröörrrörrrr...

Var är Niko?

Kommentarer
Postat av: Yasmine

Haha i'm such a nerd! "RÖÖÖÖR DET RÖÖÖÖÖR, RÖÖÖÖR DET BOMANSSON!"

2007-06-25 @ 15:10:07
URL: http://yasmineblom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback