Bradålig dag








Äääöhh, hemma i Eckerö for the moment. Jag är trött och utrråkad och vill gå och sova men finns inga lakan i sängen så jag orkar inte... Så här kommer en liten utvärdering för idag:

Positivt för idag: 
- Åt en otroligt god nektarin
- Köpte högtalare till bilen med lite hjälp av knurre. Installerade dom sen ikväll med pappa, tog tre timmar tror jag men ojj så fint det blev, hahaaa..

Negativt för idag: 
- Försov mig vilket resulterade i smutsigt hår heela dagen. Så mysigt..
- Skulle ha varit i Sthlm just nu egentligen, men stackars yarre blev sjuk så blev inget av det :(
- MINA FAVORITBYXOR SPRACK I RÖVEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Yasmine

rövsjuka har jag tammefan! och dina byxor är dumma

2007-07-01 @ 21:06:49
URL: http://yasmineblom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback