Å-landsproblem








Inte alla som får betalt för att göra ingenting ;D

1. Vilken tid gick du upp idag? - Halv 9. Eller egentligen tio i...
2. Vad var det första du sa i morse? - "Nu gåår jaag"
3. Vad åt du till frukost? - Ostmacka och morot/apelsinjos framför TVn, det var nice ^^
4. Vem kramade du senast? - Hm, minns inte.
5. Vem pussade du senast? - Mja!
6. Vem hånglade du med senast? - Mjaa! det vet du
7. Vad ska du göra efter studenten? - Jobba 1½ år på HP Kyla & Värme och sen resa våren 2009 och sen börja nån häftig skola på hösten ^^ Så ser planerna ut just nu iaf..
8. Säger du "Kex" eller "chex"? - Kex. Såå kexigt.
9. Vad tycker du om Grynet? - Hon är såå 2000 liksom.
10. Vad längtar du till? - Till kl 17 idag när jag får sätta mig i gröna faran/K4an och köra hem till dukat booord :D Sara är så snäll.
11. Vilket år var du på din första festival? - Rockoff nångång jag vet inte när. Annars Hultsfred 2005.
12. Ska du på festival i sommar? - Nä :( Eller antagligen inte. Jag funderar på att det kanske möjligen skulle kunna vara en gnutta möjligt att jag skulle kunna fara på Way Out West i augusti men knappast det heller :P
13. Favoritalkohol? - Vet inte riktigt. Dricker oftast öli för att det är billigt och bra ^^
14. Hur ofta använder du parfym? - Varje dag typ..
15. Hur ofta tvättar du håret? - Varannan dag brukar jag satsa på. höhöhöh
16. Vad tycker du om ditt utseende? - Jaa alla har väl sina bad-days men oftast känns det bra ;)
17. Hur många Anna känner du? - ANNAMANNA the one and only :D
18. Vem av alla du känner hade du helst sett ut som? - Dig kanske
19. Kan du spela fotboll? - Bara med Doris. Hon är den enda som storknar före mig :D
20. Åka bräda? - Jag är så himla bäst.
21. Har du en snygg jacka? - Nja, kommer inte ihåg. Den har hängt i garderoben ett tag.
22. Är du blyg? - Nej jo ibland alltid oftast sällan. Mja
23. Säg någon som du hade velat vara kompis med som du bara känner ytligt: - Mångaaaa. orkaaa
24. Hur bor du? - Lägenhet i centrala Maarianhamina med mina löss.
25. Gillar du apelsiner? - Nja.. dom är jobbiga att skala
26. Berätta nåt ingen vet om dej: - Det ringde en tant till mig nyss och ville köpa jordgubbar. Jag sa att hon hade ringt fel och hon ba slängde på luren. Då fnissade jag. DET VISSTE INGEN!
27. Vad tycker du om The Sounds? - Elakingar. Dom dissade rockoff för några år sen. Det glömmer jag aldrig. Ha
28. Brukar du erkänna när du fisit? - Nja :D
29. Hur många gosedjur har du på ditt rum/lägenhet? - Hm... tror inte jag har ett enda :O
30. Varför fyller du i detta? - Jag är uttråkad hej
31. Har du ipod? - Nä.. men funderar på att köpa. Men måste nog överväga några månader till :P
32. Räkna upp vad du har på dej: - Vita söndriga strumpor, vita skabbiga skor, svarta hela jeans, vit bh, vitt Cheap monday linne, ljusgult Cheap monday linne, guld armband hmmm och svarta örhängen! Owaw. Anteckna det nu!
33. Vad drack du senast? - Hp Kyla VATTEN
34. Hur ofta äter du godis? - Inte så ofta nuförtiden.
35. Hur många sms skickar du om dagen? - Alldeles för några med tanke att jag har 1000 mess gratis varje månad. Måste byta abonemang. Messar typ 50 om månaden :D
36. Vad tror du folk som känner dej ytligt tror om dej? - Antingen tycker dom att jag är blyg eller så tycker dom att jag är social och rolig. Hm tror det beror på vilken tillstånd dom har träffat mig i ^^ haah
37. Vad heter dina syskon? - Iitta-Marja (ida)
38. Vad heter din mormor och morfar? - Rigmor och Bernt!
39. Vad heter dina husdjur? - Doris doris doris doris doris doris och doris.
40. Hur lyder din åsikt om pudlar? - Jag vill klappa och klippa.
41. Vilka kanaler har du hemma? - TV-Åland, den enda som räknas. ehh.......
42. Hur kommer du bo till hösten? - Likadant som nu antar jag.
43. Vem hade du senast en dispyt med? - Dispyt. Nee sånt håller jag inte på med. Snusk!
44. Vad har du dåligt samvete för? - Hm. Att jag gör det här på arbetstid.
45. Hur ska killen vara? - Kort, rödhårig pygmé med boule som största intresse.
46. Har du svimmat någon gång? - Näjj. Fast det har svartnat för ögonen så jag har ramlat omkull. Fast det kanske är svimma? :O
47. Har du körkort, och isf, vad är det värsta du orsakat i trafiken? - Hm.. inget allvarligt. Folk har väl tutat på mig några ggr ^^
48. När köpte/kommer du att köpa din första bil? - Några månader sen, fast jag fick den. Höhö
49. Hur gammal vill du vara när/om du får barn? - Nja inte äldre än 28 iaf.
50. Hur känner du dig just nu? - HEMLÄNGTAN! :D Slutar om 15 minuter, woho!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback