._.








Hatar du mer än 3 personer? Neeeeeej, make love, not war liksom!
Har du någon gång försökt ta ditt liv? Nej
Hur många bostäder har du bott i? Tre stycken. Hus i Eckerö, lägenhet i Sandviken/Gävle och lägenhet i Mariehamn :D
Vilken är din favoritglass? Glassen som aldrig slår fel är: PUFFET MINT :D
Vilka är dina favoritskor? Mina äckliga vita "fejkskor" som Anna kallar dom. Dom börjar bli lite risiga nu..
Har du fällt krokben för någon? Jaaaa, jag är en skurk
Vilket var det värsta ämnet den här terminen? Den här terminen.. ööh känns som evigheter jag gick i skola men jag säger samhälla men jag kommer inte ihåg om vi hade det nån gång iår hah..
Vilket var ditt favoritämne den här terminen? Nu ska jag chocka omvärlden och säga GYMNASTIK! För vi gjorde en massa roliga saker nu i slutet, paintball och ridning tex :)
Äger du en Britney Spears CD? Två stycken och en singel tror jag närmare bestämt ;)
Har du någonsin spytt bland folk? Haha ja, jag spydde mitt på nygge för ett år sen när jag hade körtelfeber. Det var roligt.
Säg något du alltid tänker på?
Hööhö snusk
Vilken musik tycker du bäst om? Just nu glad och sväning sommarmusik :D Typ Säkert!
Vilket stjärntecken är du? Kräfta
Vilken tid föddes du? Någon gång runt kl sex, men jag är inte säker på om det var på morgonen eller på dagen. HMm!
Vilken är den pinsammaste CDn du äger? VENGABOYS! Jag menar brudarna har ju större tuttar än deras huvven
Vilka är dina favoritfärger? Grönt och gult och grått i typ klädesvägar iaf
Sommar eller vinter? Sommar ^^
Vår eller höst? Höst
Vilken färg gillar du att ha på dig? Gult
Pepsi eller Sprite? hah, konstigt att det inte var Coca Cola eller Sprite.. Meeeeeeeeen jag väljer Sprite.
Var är ditt andra hem? I Äckelö med Doris ^^
Har du någonsin örfilat någon? Bara på skoj, men jag vågar aldrig slå hårt
Har du dåliga betyg? Bara i samhälla/juridik-saken
Vad var ditt första husdjur? Macke och Tamlin, två siames/burma/bondkatt-kissor :D Macke var min man och Tamlin min son.
Spelar utseendet någon roll? Klart det gör!
Tar du första steget? Nja, jag försöker bättra på mig :P
Är du för förlåtande? Mjo det skulle jag väl säga
Hur många barn vill du ha? Två.. eller tre.. eller noll. Men antagligen två
Äger du ett vapen? Jag har en spermashot (gräddlikör) liggandes på en hylla här! Det kan nog klassas som vapen :D
Har du någonsin trott att du varit kär? Jadå och ibland har jag till och med haft rätt :D
När grät du senast? Igår när jag var sur arg besviken och jätteputt på min syster
Vad gjorde du igår kväll? Var ARG!
Var reste du senast? Tallinn med klassen
Har du kallat din lärare för mamma? Vem har inte, haha. Kerstin var allas mamma i lågstadiet :)
Har du någonsin varit i ett slott? Kastelholms slott är så himla grymt
Vad är dina smeknamn? Stirremirre!
Känner du någon som heter Berta? Nej :(
Har du varit i Asien? Nope
Tänker du på någon just nu? Mjaaa
Har du kallat någon för älskling? Haha jag vet inte, skulle nog bara va ett helt fel ord att komma från min mun seriöst.
Röker du? NEEj
Äger du en diamantring? Jaaaa en 24karatsdiamantring som väger tre kilo
Är du nöjd med ditt liv? Så gott som =)
Färgar du ditt hår? Nej det är väl onödigt
Vad gjorde du i Maj 1994? Jag gick nog i dagis och mimade och dansade till Carola
Äger du en Backstreet Boys CD? Nej
McDonald's eller Max? BurgerKing!
Gillar du dig själv? Jaaa ^^
Är du närmare din mor eller din far? Är ganska långt ifrån bådatvå
Favoritegenskap hos motsatta könet? :QHEY: hahaaa kanske bara en person som fattar det där
Är du mörkrädd? Näää, kanske lite om man är ensam och det är jättemörkt och man skrämmer upp sig själv
Har du någonsin ätit lim? Nee det luktar inte så gott
Har du en webcam? Nej
Har du någonsin strippat? Haha nä men jag har varit på strippklubb :D
Vad har du på dig just nu? Gröna shorts och ett vitt linne. Och håliga strumpor.
Vilken skiva lyssnar du på just nu? Ingen skiva men Amy Winehouse - Rehab strömmar ut ur mina datorhögtalare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback