TÄVLING TÄVLING TÄVLING








Tjena tjena och välkommen TvStinaPlus och LYCKOCHANSEN! Nu har du den exklusiva möjligheten att vinna ett otroligt fint pris. Allt du behöver göra är att placera följande bokstäver i rätt ordning:

URKÅTATD


Ja, jag vet att det är helt sjukt svårt så därför ska du få en ledtråd:

Så kan man känna sig när man inte har något att göra!

JAAA TREVLIGT TREVLIGT!

Högsta vinsten är en heldag för dig och en kamrat
i Bomarsund på Gustav Vasa dagarna nu i helgen.
Vinnaren får sitt pris typ nån gång..

hejdå

Kommentarer
Postat av: KNURREMURRE

SVARET ÄR UTTRÅKAD! GE MIG BILJETTERNA JAG SKA DIT :D

2007-07-09 @ 13:32:54
Postat av: Stina

KNURRE VANN:D

2007-07-09 @ 13:38:13
URL: http://sstian.blogg.se
Postat av: Yasmine

UTTRÅKAD! UTTRÅKAD! :D HEJ HEJ PÅ DEJ ME! JAG HAR INTE PRATAT/TRÄFFAT DIG SEN DU FYLLDE ÅR FÖR FAN JAG FAR BORT IMORGON KVÄLL OCH KOMMER HEM PÅ FREDAG VI SES KANSKE NÅT! (inaktiverar caps) Och ja, eh. Fan vi måste chilla med en glass någon dag, jag bjuder. ^^

2007-07-09 @ 16:59:55
URL: http://yasmineblom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback