Mellanlandning








Nitton - den mest värdelösa åldern. En helt onödig mellanlandning mellan 18 och 20. Nitton är ju till och med ett fult tal. Hej jag heter Stina, jag är 19 år. Nää alltså det är helt fel!

Sitter på jobbet nu och försöker bearbeta min hemska sjukdom för dagen. Doktor Norrlund gav mig utlåtandet Vätskebrist efter att jag skickade ett klagande mail. Blää har ont i huvudet från och till och känner mig allmänt bakfull i hela kroppen. Jobbigt!!

Ikväll är det tårta hos mig och alla som är sugna får komma :)

Kommentarer
Postat av: Yasmine

TÅRTA!!! :D Och Stina, snart bli knurre värdelös också, och jag med. ^^ Hav tålamod, så kan vi vara värdelösa tillsammans. :)

2007-07-03 @ 17:14:39
URL: http://yasmineblom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback