~








Dagens låt: Amerie - Gotta work
Dagens dusch: Imorse kl tidigt blev det en snabbdusch på ca 1 minut efter en kallsvettig, mardrömsfylld natt!
Dagens frisyr: Morgonfrilla
Dagens smink: Lite mascara :P
Dagens händelse: Pratade med Dennis Jansson, UUUH KÄNDISAR!
Dagens planer: Ska hälsa tantor och gubbar välkomna till min systers konsert om ca en timme. Sen ska jag se söt och snäll ut när den är klar så de skänker en slant åt mig, och lite åt syrran.
Dagens vill ha: Festival
Dagens saknad: Festival
Dagens drog: Ahlgrens bilar
Dagens tråkigaste: Att det regnar
Dagens finaste: Filbunke med socker och kanel imorse ^^
Dagens måste: Dammsuga lägenheten.
Dagens dricka: VATTEN :O Herregud. Måste vara första gången i hela mitt liv jag bara endast druckit vatten.
Dagens köp: Na-da.
Dagens mat: Kyckling med sötsur sås a la Uncle Bens :P
Dagens sjuka: Plötsliga nysningar nu och då
Dagens kärlek: K4an (L)
Dagens mående: Prima skinka japp japp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback