En helt kiva dag!








Sista dagen som arton-åring var mycket trevlig. Hade massor att göra på jobbet så hela arbetsdagen gick jättefort. Efter jobbet rusade jag ut till bilen och böörnade hem, men såg Tilda och Amelia på vägen. Så jag ringde dom och frågade vad dom skulle göra, dom skulle tydligen till Lilla Holmen och bada så jag följde med :) Det har ju varit så äckligt varmt idag så jag har trott att jag skulle dö flera gånger. Wäääää!! På Lilla holmen så åt först jag och Tilda maat som vi köpte på La Strada. Såg en av kockarna där och han tittade lite konstigt på mig, HeeeeJJ sa jag. Tror inte han kände igen mig.. haha...

Tilda skulle spela korp-fottis-match så hon for från Lilla holmen tidigare än oss. Jag, Amelia och Kicka badade lite men jag fick kallt ganska snabbt. höhö badkruka. Sen skjutsade Kicke mig och Amelia till vikingavallen där Tilda skulle spela. Det var rooooooligt, dom gjorde så töntiga mål och missade så töntiga mål. Jag och Amelia kände att vi var så bra supportrar så vi for till Backeberg efter Tildas match och kollade på en annan korp-match :D Guud så sportiga vi är.

Sen åt vi glass. Det var gott. Men dyrt. Screw you nygge-kiosken...!!!!!!


imorrn måst jag gå upp tidigt :( mååste till affärn och köpa jordgubbar så jag kan dekorera cheesecaken jag har lagat som jag ska bjuda på till mina KOLLEGOR ^^ höhö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback