Lumimyrsky








Idag blev det helt plötsligt snöstorm, det är ju trevligt med snö men inte när det ska blåsa runt överallt så man inte ser någonting.. Och alla flaskor och burkar som fanns på min balkong som jag skulle panta idag var insnöade. Jobbigt!

Idag har jag varit duktig, igen. Var till Landskapsregeringen i morse och pratade med snubben som är ansvarig för KK-huset, han hade typ tusen pärmar med information och siffror och planritningar och så. Jag fick en bunt så nu har jag helgslektyr :D haha.. Sen när jag kom tillbaka till skolan gjorde jag klart uppgiften jag har trögat med i en vecka, bara sådär! Efter det ringde jag och sökte jobb, ska på "arbetsintervju" på tisdag höhö. Det blir nog spännande :) Är inte hundra på att jag stannar på Åland nästa år så jag måste fundera nu de här dagarna så jag bestämmer mig..

Ikväll ska jag på förfest till Yasmine, men ska va nykter så antagligen far jag hem och tuttar när dom drar på krog :)

Kommentarer
Postat av: Anna

Nu va du allt modig stian :D

2007-01-20 @ 12:52:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback