Klänningen är klar!








Ikväll for jag hem till Eckerö och sydde klart klänningen, den blev inte riktigt så bra som jag hade planerat men ändå helt okej för att vara det första jag sydde på (nästan) egen hand :D Bara lite småjusteringar kvar, det ska va ett annat band istället för det röda, hade inget annat hemma så ja fick ta det så länge....

Gissa vilken som kostar 350$ och vilken som kostar 16€ :)



Idag var det skola och slutarbete som gällde. Hade inga lektioner alls efter kl 12 men jag satt ändå i skolan till 16 och skrev på slutarbetet, duktig jag är! Börjar komma nånstans nu, så det är nog inte omöjligt att lämna in det på fredag när deadlinen är, ha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback