I'm back on track








Med ny design och förhoppningsvis mer innehåll :D

Idag har jag varit duktig och trotsat min fobi; tala med främmande människor i telefon. Jag ringde till snubben på Landskapsregeringen och ska träffa honom imorrn så ska han hjälpa mig med mitt slutarbete om KK-huset :) Snell-gubbe..

Sen tänkte jag ringa och söka jobb som jag har trögat med hela veckan. Förra veckan fick jag reda på att en kanslist/receptionist skulle gå på mammaledighet till sommarn och min gamla lärare hade rekommenderat mig för arbetsgivaren! :D Så äntligen idag satt jag mig ner i mötesrummet i skolan, hade plockat fram papper och penna och var fem före att trycka på gröna luren när en lärare kommer in. "Vi ska ha lärarmöte om fem minuter så om du inte vill bli störd så får du nog gå nån annan stans *flin*" BAH!  Jag som var så nära haha.. Behöver jag ens nämna att jag inte ringde i slutändan? Dumma blockmongo Stina :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback