Diskriminering!!!!!








Min finskalärare är elak.

Imorse vaknade jag 08.30 och var sjukt förvirrad! Travade runt i sängen och försökte hitta mobilen, kom inte på att jag kunde tända lampan. Blev helt frustrerad eftersom jag inte visste vad klockan var. Men sen wää upptäckte jag att jag hade försovit mig. Aja, hade redan missat halva första lektionen så jag orkade inte stressa till skolan. När jag kom till andra lektionen, finska, kom jag samtidigt som min manliga klasskamrat. Han hade också försovit sig tydligen. Läraren frågade lugnt till honom varför han hade varit borta första lektionen, så sa han att han hade försovit sig tyyp och smörade på lite. "Jaaja, men då hade du ju orsak att vara borta! Men Stina då.. Varför va du borta i morse?" Så sa jag att ja också försov mig men skippade allt smör. "Jasså, men du vet vad det betyder. Nu blir det otillåten frånvaro......"

HON HATAR MIG! :D bläh, jag förstår inte varför jag har fyra i finska också.. jag har fått nästan full poäng på alla prov tror jag och usch idag är jag arg på henne. Craplärare.

Kommentarer
Postat av: sanna

siit särring!

2007-01-24 @ 22:13:16
URL: http://sannas.blogg.se/antimode/
Postat av: alexandra

hon är en riktig bitch !

2007-02-01 @ 17:34:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback