14 livsviktiga frågor








1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4 - vad står där?
"möjligheter i livet i takt med att man blir äldre. (Plötsligt" 
2. Sträck ut din högra arm så långt du kan, vad rör du vid?
Är fem före vid att röra en vägg..
3. Vad var det senaste du såg på TV?
En dokumentär på trean, men den var tråkig och jag var okoncentrerad.
4. Utan att se efter, gissa vad klockan är:
Bläh, kunde inte låta bli att kolla, det var en reflex!!: 23:38
5. När var du senast utomhus och vad gjorde du då?
Var till Nikolaj med Anna och åt maat
6. Vad har du på dig?
Blåa mjukisbrallor, vitt linne och en blå mössa. Jag hyllar Finland ikväll tror jag
7. Drömde du något i natt? I så fall - vad?
Jag drömde nånting riktigt sjukt men blä jag kommer inte ihåg
8. När skrattade så du nästan kiknade senast?
Öh kommer inte ihåg, är uttråkad.
9. Vilken var den senaste film du såg?
Saw 3 igår, uuuuuusch vad äcklig den var.
10. Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa?
En bil till mig.
Ett fejk-leg till Anna.
Ett guldigt muffin till Yasmine.
Massa nikotinplåster/tuggummin till Sara.
Strumpor till Niko.
En übertraktor till pappa.
En flygel till syster.
Ett bageri till mamma.
Och en resa till Åland till Daniel, haha!
11. Berätta 2 saker om dig själv som folk inte känner till.
Nej jag vill inte!
12. Om du kunde förändra EN sak i världen, utan att ta hänsyn till politik och skuldkänslor, vad skulle det vara?
Skulle ta bort all miljöförstöring :D
13. Tycker du om att dansa?
Dansar aldrig nykter.
14. George Bush?
Al Gore!!

Kommentarer
Postat av: Anna

Nwaa stina va snäll tanke av dig ;D

2007-01-19 @ 15:17:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback