Tack för maten allihopa








Idag har varit en bra dag! Skolan gick förunderligt fort.. mystiskt. Vi skulle presentera våra slutarbeten i samhällsekonomi idag, när jag stod och pratade för klassen ringer ANNA den busen. Skyller på henne att det gick dåligt :)

Efter skolan kom Knaz, Tilda och Amelia hit. Vi diskuterade Trysil-resan som vi ska på på sportlovet, inte Amelia då men hon fick höra på ändå. Det ska bli så rooligt :) och jag slipper sova på en soffa i en vecka den här gången, hurraa! Sen var det dags att panta helgens förbrukningsvaror, tack vare dom inhandlade jag mig mat för 3,60€ och lagade vad jag tror är det godaste jag nånsin har lagat;
Rosépepparmarinerad kycklingfilé med citronsås och rosmarinklyftpotatis. Graoowwh! ^^

Salem Al Fakir är braa musik just nu.

Kommentarer
Postat av: Anna

Jajja(tänk yasmineuttryck när jag säger det) skyll på mig bara!
Haha rosmarin i mängder :D

2007-02-05 @ 19:26:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback