Öliöliöli








Hemma igen efter en veckas snowboardåkande, bastande och öldrickande. Veckan blev helt lyckad trots att vi hade vädret emot oss :( Det finns som sagt inget dåligt väder, bara dåliga kläder så det var rånarluva som gällde hela veckan, men 20 minusgrader och 15m/sek lyckades ändå hindra oss några dagar...

Lätt att jag ska till Alperna nån gång, mmm sol och lössnö - GIVE ME!

Just nu är jag i skolan, har tre timmar kvar idag som jag ska arbeta med slutarbetet.. ungefär 90% av klassen har åkt hem och jag funderar på att följa grupptrycket och gå jag med..


Vilken svordom använder du mest?

 Svär väldigt sällan, skulle nästan kunna säga aldrig.

Äger du en iPod?

 Nej men funderar på att införskaffa en eftersom min mp3-spelare är sönder.

Vilken tid är din väckarklocka inställd på?

 Antingen 07.00 eller 07.45 beroende på hur trött jag är :D

Hur många resväskor äger du?

Ingen 

Använder du flip-flops?

 Neeej, mina fötter tycker inte om sådana

Var köper du dina matvaror ifrån?

 En mataffär

Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden?

 Hmm.. hard choise..

Vilken var den senaste filmen du såg?

 The incredibles!

Du är ledig. Umgås du helst med en hel barnfamilj eller med en kompis?

 Kompisss

Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?

 BIL

Har någon någonsin kallat dig lat?

 Haha jo, allt för många.

Vilken CD ligger i din CD-spelare just nu?

 Hm, vad kan det vara. Arctic Monkeys antagligen..

Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan och i så fall vad?

 Inte vad jag kommer ihåg :S

Vad åt du till middag senast?

 Åt ingen middag igår så det var väl Annas kycklingmat med ris i lördags :D

Använder du huvtröjor?

 Äger typ bara en..

Kan du vissla?

 Yees and I'm good! haha

Vem var den senaste som ringde dig?

 Mamma!

Vilken är din favoritåkattration på ett nöjesfält?

 Berg- och dalbana kanske? :P

Tror du folk pratar bakom ryggen om dig?

 Joo nog finns det såna som gör det nog..

Vilket riktnummer befinner du dig i?

 018?

Hur stort är ditt närmaste köpcentrum?

 Otroligt stort! http://www.visitaland.com/presentations/360/26373a.swf

Hur många syskon har du?

 Ett

Vilken film kan du alla replikerna till?

 Smala Sussie hahaha!

När flög du senast?

 Lääänge sen.. Det var nog när jag var till London för 2-3 år sen.. (??)

Hur många stolar står kring ditt köksbord?

 Tre.. eller fyra om man har tur

Läser du för skojs skull?

 Näj

Diskar du din egen disk?

 Jaaa

Har ni en stationär dator eller en laptop?

 Vi har en laptop och jag var schizofren förrut men nu är vi friska.

Vill du göra några tatueringar eller piercingar just nu?

 Nja, jag funderar på att göra en likadan stjärna på andra handleden eller kanske en måne. Sen vill jag pierca en tragus i andra örat också.

Vem var/är din favoritlärare och varför?

 Anders Casén, för att jag inte har honom längre och för att han var en bra lärare och för att han var respektingivande! haha. Synd bara att samhälla är mitt sämsta ämne.

Vad har du för väder?

 Kallt och snöigt.

Har du en blogg?

 Har jag?

Vilket var/är ditt favoritämne på gymnasiet?

 Jag är trött på skolan, jag vill bort härifrån nu, jag har inget favoritämne :D haha.

Gillar du att flyga?

 Ja! Det är så läskigt att det är kul

När sov du senast på golvet?

 På Ålfen när jag och Anna skulle till Sverige och shoppa till nyårsmiddagen.

Gillar du din boendesituation?

 Jo, jag kan nog säga att jag är rätt nöjd.

Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera?

 6-7 kanske

Är dina dagar fullbokade och stressiga?

 Absolut inte!

Hamnar du ofta i trubbel för att prata under lektionerna?

 Neeej det är bra att prata på lektionerna.

Hur gammal blir du nästa födelsedag?

 19 :O

Är du petig när det kommer till stavning och grammatik?

 Hmm, när det gäller mig själv så ptjaa i skolarbete iaf.

Tror du på liv på andra planeter?

 Jag är lite tveksam.. jag kallar inte en alg eller lite mossa för liv.

Vad var det senaste du åt?

 Gröt och äggmacka i skolan!

Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta?

 Jag ser alla personer som individer och vill inte dela upp dem i könsroller! höhö, nej men seriöst jag vet inte..

Hur valde dina föräldrar ditt namn?

 Min far heter Kristian i mellannamn och ville att jag skulle heta Kristina. Men mamma tyckte att det var töntigt eller nått så det blev Stina.

Gillar du senap?

 Egentligen inte men av någon underlig anledning hamnar det ändå på burgaren kl 04.00 lördagmorgon.

Skulle du någonsin hoppa fallskärm?

 Skulle vara sjukt roligt men jag tror knappast att jag skulle våga, tyvärr :(

Äger du en digitalkamera?

 Yao!

Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det?

 Jodu

Vilka böcker, om några har fått dig att gråta?

 Ha! Jag är manlig nog att inte gråta till böcker, lipar ju knappt till filmer så..

Vad är du allergisk mot?

 Gräs hah

Får du dåligt samvete efter du ätit kött?

 Nej jag blir så nöjd, så nöjd ^^

Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat?

 JONAS



Weii nu ska jag hem och lägga in alla bilder och filmer från Trysil på datorn :) Tjarå!


Kommentarer
Postat av: Yasmine

Haha, jahaja, hurdant "gräs" menar du då? ;)

2007-02-26 @ 15:51:43
URL: http://yasmineblom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback