Äntligen helg, äntligen sportlov!








Hohoh, kom precis hem efter en mycket ansträngande skoldag. Dagen började kl 07.55 när jag orkade stiga upp ur sängen. Drog mig mot badrummet och borstade tänderna, insåg att klockan var mycket och rusade mot skolan. Tydligen skulle vi se på film :P Såg på crash och den va ganska bra ändå fast den va lite tråkig ibland. Handlade typ om rasister och varannat ord va NIGGAHH.. Sen skrev jag klart min otroligt seriösa kulturella självbiograf, hahaaa vad kass den blev... Kan bero på att jag spelade diverse spel på hamsterpaj i 30 minuter och skrev i 5.. men men! Sen väntade fisken i såsen på att få hamna i min magsäck.. Efter lunchen fick jag reda på att vi skulle ha håltimme till kl 13. Tjuhu! Så jag och Knaz for till BYGGVARUHUSET märk väl och köpte en termometer till bastun. haha snart är den färdigpimpad :) bara kapsylöppnare på väggen som fattas.


Väl tillbaka i skolan var det dags för klassmöte, vi sku måsta diskutera om klassresan som var planerad till Amsterdam men ändrades till Rom men som tydligen blir till Tallin. Haha, det blir bara sämre och sämre ;) Men billigare! Nåväl det blir väl bra oavsett vart vi far. Men det blev inte så mycket diskuterande om klassresan.... istället tyckte alla att det var himla roligt att prata om plumspapper och diverse andra saker :D my god..

sen hade vi jompa och lekte roliga lekar. höhö...



Imorrn är jag ledig så mitt sportlov börjar HÄR NU OCH ja... hurra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback