Nostalgitripp








Wä.. nu blev jag lipis.

Fick min nya telefon idag (inte riktigt nöjd men jag har mailat dom jag beställde frååååån så vi får si om det firrar sig). Ja, och i den nya telefonen finns det inte plats för gamla nostalgi-mess så jag var tvungen att radera mina 30 fina underbara hemska mess som jag hade sparat. haha. oj.. länge sen jag läste dom. Det börjar med ett roligt mess från syrran från sommaren 2005 när vi var på Hultsfred och slutar med ett mess från Emma där hon ger en kärleksförklarning till mig! Därimellan finns det arga meddelanden från Simon Dahl (varför sparade jag dom?)  och flörtiga meddelanden från två andra killar.. aaah jag blev väldigt nostalgisk nu.

Jag har varit med om endel fina saker ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback