Min dag








Oj du käre påfågel vilken dag!!!!!!!

  • Stressade mig igenom arbetsdagen i hopp om att kunna fakturera en fet bunta med fakturor. Hann inte = en stor besvikelse! Men jag får ta det imorgon.
  • Slut kl tre, till stan och handla krubb och hem fort och vila en stund
  • Jobb på träningsverket kl 17. Det var mina NOT-SO-VERY-NICE-kids. Suck. Jag blev arg, killen spottade på mig och jag kallade honom dum i huvudet. Oops...
  • Hem och käka kl 18.15 (jag var så arg för att jag blev kvar på träningsverket en kvart för mycket, mamman var seg) I bilen satt jag i min ensamhet och sjöng ut min ilska till låten "Last Christmas" men med egen text som beskrev min ilska mot barnen, och den var inte snell. hahahha
  • Tillbaka till träningsverket kl 19 för att vakta ännu en unge till. Däremot var den här ungen snäll och bjöd mig på godis.
  • OCH NU SITTER JAG HÄR. Äntligen får jag pusta ut. Och invänta morgondagen då jag på jobbet måste både fakturera och skicka påminnelser samtidigt som jag ska tjata på alla killar att dom ska fixa massa grejer. Bööh.. Och sen när jag kommer hem måste jag tvätta kläder, packa lite och DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ.
Julklappar också. Just ja.

BEGRAAAAV MIG. Gräv ner mig i jorden. Någon frivillig?

Kommentarer
Postat av: Anna

Aaaah tillåt mig att njuuta av din sönderstressad misär, för en gång skull är det inga jag som har det illa! And it feels pretty damn good ;D

2007-12-19 @ 17:47:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback