Jag vill ha IP-tv








Idag vill jag ha IP-tv. Jag blev så impad igår när jag för första gången fick uppleva detta smarta fenomeeeen. Man kan ju liksom kolla på ett program som kom igår IDAG. Helt coolt. Att jag inte tänkte på det här tidigare, då kanske jag skulle ha kunnat önskat mig det av tomten. Känns inte värt att betala 15 euro i månaden när jag ändå har gratis tv-kanaler, men det hade ju varit en tillökning i mitt lyxliv.

På tal om tomten så kan jag ju dela med mig av mina julklapps iår. En brödrost av syster som rostar smileysar på brödet (visste att jag skulle få den eftersom jag krävde att hon skulle köpa den till mig när jag var i Köpenhamn och hälsade på). The Sims djurliv av Anna och Yasmine (wöööö kan inte spela innan jag får min nya dator, den nuvarande är full av skrot och jag tror inte jag orkar tömma den). En otroligt vacker tavla som min pappa ritat föreställande mig som hårlös bäbis (väldigt vind men charmig haha). OCH ja det var väl allt. :D

Motivationen på jobbet idag är = noll. jag vill hem heeeem. Har varit inte varit hemma i lägenheten sen jag kom hem från Sälen. Eller jo, jag har sovit i min säng men inte mer än det.

Just jaaaa, igår var det ju då kusinträff! Mycket roligt. Vi åt kycklingsallad, ost och kex och dom andra drack vin och annan alkoholigdryck medans jag fick hålla mig till cola. Men det funkade. Vi var väl ungefär 15 kusiner av 40 haha. Men ändå var det tre stycken som jag knappt har sett någon gång och resten hade jag inte heller sett på några år. Så det var kul. Vi spelade guitar heerooo och jag ägde. Iaf Ida heheeee :D Kom hem vid två så det var bums i säng och upp igen kl åtta för att åka till jubbet.

Ikväll ska jag försöka ta mig till bastun. Om nån vill komma meed.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback