Home bittersweeeeet home








Hemma igen.

Efter en roolig jul i Sälen. Mycket snowboard, lite snöskoter, myyyycket mat och minimaliskt lite fest. Kändes rätt onödigt att festa där borta när åldersgruppen var antingen +10 eller -10 år från mig. Så jag gick och la mig typ elva varje kväll, haha. Trött.

Finns inte så mycket att säga om trippen, kan inte komma på någon som är intresserad av att läsa vad jag har ätit, vad jag tyckte om backarna eller en historia om när jag trodde att jag bröt ryggen, knäna, fotlederna och fick hjärnskakning samtidigt.

Igårkväll kom vi iaf hem. Då gick jag och la mig på direkten och sov världens hemskaste sömn. Jag drömde att jag var på någon "hälsoklinik" i nått berg där jag skulle måsta såga av mitt huvud på mitten (rakt genom ögonen) utan bedövning såklart, helt medvetandes, för att dom skulle göra nån avgjutning av min hjärna. Det var inge roligt.

Nuuu jobbar jag igen och efter jobbet ska jag hämta Dooris från annamanna och sen hem och sy in min nyårsklänning. Sen väntar kusinträff (som jag verkligen hade sett fram emot, suck att det måsta va på en torsdag och suck att jag ska jobba dagen efter). NÅJA jag får väl dricka saft och fara hem tidigt när alla andra blir fullikastrulli och far till Arken sen. Buhu.

Kommentarer
Postat av: Fridah

Gott nytt år , :)

2007-12-27 @ 14:21:39
URL: http://FridahCharlotta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback