HELGEN








Oj oj vilken rakibajsarkul helg jag har haft. I fredags hade vi trevligt hos Tilda, kikade på idol och sedan blev det väldigt oplanerat utgång till Arken. Nu har jag då varit där i mina mys-jeans med Gällivarehäng. NICE! Men de var roligt. Timmarna gick och jag var förnuftig och tänkte gå hem tidigt eftersom jag skulle upp kl nio dagen därpå. Så jag fick skjuts hem av Knaz som hämtade Anna. Utanför dörren kände jag mig mycket stolt och nöjd över situationen när jag stoppar ner handen i jackfickan och märker till min stora förvåning att NYCKLARNA ÄR BORTA!!

PANIIIIIIIIIK

Ringer Anna på direkten och frågar om nyckeln ligger i baksätet men nä, inte det. Så jag traskar mot Tilda och Nicke, märker att uppgången är låst, står och kastar lite sten på fönstret men ingen kommer. Så jag ringer tilda, ingen svarar, ringer nicke, ingen svarar. Blir ledsen och förstörd. Går tillbaka till Arken och då ringer knaz och säger att nyckeln var visst i bilen ändå. Men han var redan hemma när dom märkte det. Så jag traskar iväg mot Emma för att sova där men då kommer jag ju på att jag MÅSTE hem. Eftersom det är julfest dagen efter. Ja.. så jag blir deprimerad och förstörd, ringer Knaz igen och han är en ängel och kommer tillbaka till stan med nyckeln. Ojoj vilken strapats. Jag kommer i säng kl tre iaf.

Sex timmar senare börjar jag dagen med en huvudvärkstablett och en dusch. Klockan elva går bussen från HP mot Silverskär. Vi skulle äta julbord på Silverskär. åååh vad fint och mysigt det var där. Jag blev så imponerad. Och underbart god mat var det också! MM jag gillade läget. Efter glögg, några glas vin, fem kilo julmat, kaffe och konjak begav vi oss till andra sidan ön till ett litet mysigt lusthus precis vid NORRHAVET. Där var det uppdukat med massa öl och massa smirnoff, bara till oss! Mycket trevligt. Kl fem lämnade vi Silverskär och alla var på.. hehe.. bra humör :D

Det var dags för den fruktade KRYSSNINGEN på Eckerö Linjen. Jag var mycket skeptisk till det före men hujedamig vad roligt vi hade. Alkoholen flödade (gratis <3 mm) och jag har aldrig dansat så mycket som jag gjorde då! haahaah.. Sen for vi till Arken. Men det blev jobbigt så jag gick hem och sov. Jag orkade inte med mer än 12 timmars festande. Det fick räcka tyckte jag ;)

Igår sov jag ända tills Sara kom och bankade på dörren kl elva. Hon skulle på nån föreläsning så jag följde med henne ner på stan för å köpa fruukoost. En mycket välbehövlig promenad. Sen kom Emma senare på dagen och höll mig sällskap. NIIIIIICEEEEEEE

Idag har jag varit effektiv på jobbet. Fick bort en massa gammalt tjafs som jag har skjutit upp ett tag. Känns bra. Och nu har jag slutat men jag SITTER KVAR ÄNDÅ!? Knäppis stina. Nej men jag ska till träningsverket kl fem och jobba. Så nu drar jag.

Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback