Ge mig torsdag.








Haha. Silverfisken skriver också om den äckliga sidan Knaz och Niko visade för mig och jag såg ungefär tre sekunder av filmen innan jag tydligen gav ett once-in-a-life-time-ansiktsuttryck och Knaz fick roligt åt mig.

Blä. Äckligt.

Idag känner jag mig ganska harmonisk på jobbet. Iaf nu för stunden. Imorse var det självmordsvarning när jag snoozade i en timme haha. Jag som hade tänkt gå upp tidigt, duscha, äta frukost. Men nä, stressade upp ur sängen fem över nio och då hade jag tio minuter på mig att göra mig klar för att åka. Niiice. Men den var skönt att ligga i sängen och höra ösregnet utanför.

Idag är det då lönedag, thank god. Jag beställde nyss en telefon från internääät som mamma och pappa hämtar ut på torsdag när dom är i Sverige. Har läst massa recensioner och vissa tycker att den är apbra ochandra tycker den är kass. Jag hoppas på det bästa.

Kommentarer
Postat av: Elin

haha :D och vad jag hört är Acer bra datorer för ett bra pris :O

2007-12-04 @ 13:06:43
URL: http://vichy.blogg.se
Postat av: Elin

glömde, HP har jag struntat i helt då de är skitfula och kantiga enligt mig och jag ska fan inte ha en dator som jag inte är nöjd med utsidan på, oavsett hur bra den är :P

2007-12-04 @ 13:08:18
URL: http://vichy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback