Finalkväll








Både kuvertet med pängar och mina byxor väntade på mig på träningsverket! TAAAACK! Nu önskar jag mig en fin, stor spargris (tips tips till nån som tänker köpa julklapp till mig) som jag kan spara pengar i.

Det var nytt schema på bodybalancen idag så jag höll på och dö. Hjälp liksom. Ledaren kollade på mig och skrattade när jag stod där och vinglade haha.. men men! Efteråt pratade jag med henne lite och hon sa att jag tycker nog att det har blivit jobbigare för att jag börjar få in rätt teknik nu... Det är ju bra!

Nu ska jag duscha och sen pysa iväg till Emma. Vi ska dricka glögg och se på finalen av topmodel och bonde söker fruu, tjuhu!

So long

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback