Du stinker








Tisdagen den 4 december blev en bra dag!

Vaknade fint, skippade fint frukosten, tog bussen till jobbet. På jobbet fungerade allt utmärkt. Jag fakturerade massor idag, bland annat en fet faktura på 58,000 euro. Det var nice. Hoppas den som får den blir glad hehee! Sen lyckades jag skrapa ihop en till guldmedalj i min sport på jobbet; att ta exakt så många kuvert som det behövs när jag ska stoppa in fakturor i kuvert då. (Töntigt, men man måste ju underhålla sig med något) Jag tog då alltså exakt så många kuvert som jag behövde. vilken ego-boost. hehe

Sen slutade jag jobba, fick skjuts till Mariebad, gick mot stan och hittade den perfekta julklappen som inte fick kosta mer än 5 euro till julfesten på lördag. Sen stack jag hem och där stod maten på bordet ungefär. mAJAAFFS! Mamma och pappa var här alltså. Sen skulle pappa försöka hjälpa mig med The Sims, förgäves. Jag råkade va inne i sims-mappen i utforskaren häromdagen och radera ett vad jag trodde var onödigt filmklipp. Och nu är alla mina familjer borta :'( Jag som hade skapat familjer i tre generationer!!!! WÖÖÖ.

Men. Jag dog inte av sorgsenhet. Istället kollade jag på ett avsnitt Heroes och efter det väntade en nice promenad med Doris the one and only.

Nu sitter jag och Doris och kollar på äntligen hemma (eller jag tittar och Doris ligger brevid och luktar illa, jag fäller då och då en kommentar till henne, "du stinker" eller "Doris har du fisit?"... my god det här bär utåt)

Det här var väl då det mest ointressanta inlägget på länge. YAMAN! Imorgon är det onsdag och sen är jag leeediiiig i en dag. Usch vad underbart. Jag ska klippa håret. Jag längtar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback