Dator








Jaaa nu har jag bestämt mig för en dator. Jag ska köpa.

Jag hade ju tänkt köpa nått annat än Dell eftersom jag har en sådan nu och ville kanske testa på något nytt, men jag är ju konservativ och sånt så jag trivs med det jag har och vill inte ha något annat än det jag har vant mig vid (heheeee) så då bestämde jag mig för att köpa en Dell ändå!

Det blir en Dell inspiron 1721 med 250GB utrymme, inbyggd webcam, 17 tums skärm och massa annat bra. Och jag får den för endast typ 450 euro!!!!!! (Mamma och pappa betalar halva) Vilket kap.

Nu är bara ett problem kvar. Man kan välja färg.

image121

Kanske inte så svårt att gissa men jag funderar på en GRÖN!!!!!

Kommentarer
Postat av: Elin

uff. tycker dell är lite taskiga för de tar en jäkla massa extra betalt för en massa grejer som man hos dem måste ha som tillval, men hos de flesta andra märken kommer det autmatiskt. de är snåla :P

tycker annars rubinröda och rosa är finast :D

2007-12-12 @ 21:20:30
URL: http://vichy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback