Ärofyllda uppdrag








Idag är en lite annorlunda dag på jobbet. Först fick jag hjälpa till att sätta upp julbelysning i stora granen som är ute vid godbyvägen. Höhö! Det var kul, roligare än att sitta inne och bläddra papper i alla fall.

Och nu har jag fått det ärofyllda uppdraget att göra årets HPkyla-julkort! Ganska kul det med men lite tråkigt och jobbigt när man bara har paint och Microsoft Word att använda sig av. Aja, jag gör det bästa av situationen hehe :P

Skönt att va ledig imorgon. Ikväll ska jag nog bara ta det lugnt, gosa med Doris och gå en långpromenad. Eller så hamnar jag på arken, vem vet.

IGÅR SPRÄCKTE JAG REKORDET AV MIN BESÖKARLISTA! WOHO! Hela 28 individuella besökare. Det är mystiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback