Ångest??!








Nu har jag firat lucia så det räcker för ett helt år! (höhö) Först va jag till körkan med Yasmine, Anda, Emma och Knurre. Det var nice men jag blev så trött så jag somnade nästan när prästen pratade om nån unge som tyckte om slem-maneter. Blök. Sen pinade jag, Emma och Knaz oss på stan i en timme. Det var trevligt, hujedamig vad folk det var på stan. Verkar ju som att Lucia är största happeningen på Åland under vinterhalvåret. Jahaooeoe..

Nu är jag hemma, har avnjutit en lussebulle i min ensamhet medans jag lyssnar på festen som är i lägenheten nedanför. Dom verkar ha kul. Men det blir bara tystare och tystare så jag antar att dom är påväg nån annanstans. Bra idé!

Nu fick jag dock lite ångest. Imorgon är det fredag och då är det en vecka och en dag kvar tills jag far till Sälen. Och då måste jag ju ha mina julklappar klara! Och jag har köpt.. en halv? Och påbörjat två.. my groin. Och när jag tänker efter när jag ska hinna köpa julklappar så kommer jag på att det är inte många timmar det!!!!!! Imorgon slutar jag kl tre och då tänkte jag försöka gå på stan en stund. Och sen har jag tisdag och torsdag nästa vecka som jag kan klämma in några timmar efter jobbet. NICE! Förhoppningsvis gör jag inte något på fredagkväll så jag orkar upp tidigt på lördag så jag kan kolla lite då också.

Nu ska jag försöka gå och sova. Jag måste upp tidigt så jag hinner äta frukost och gå ut till bilen i tid och skrapa rutorna i fem minuter och sitta och vänta att all imma inuti bilen försvinner. Brölg...

Kommentarer
Postat av: Jessica

Du har fått till en snygg header! Jag vill också kunna det! hur gör man?=) svara gärna i min blogg!!

2007-12-13 @ 21:35:23
URL: http://imjustmee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback