Igår ja..








Jag fick soppatorsk mitt i rökka-rondellen igår , men lyckades som tur va rulla ut ur den innan bilen sade godnatt. Ringde Knaz och Anna och krävde att dom kom med en dunk bensin till mig. Det var jättepinsamt. Alla kollade på mig, en tutade och typ fem st stannade och frågade om jag behövde hjälp. JAAAAATAACK men jag får redan. Usch vad pinsamt hahah.   En från jobbet körde förbi också, plus chefen. Misstänker att jag kommer bli mobbad på måndag, tuur att det är helg nu så dom hinner alkoholisera bort minnet :D

Sen försökte jag alkoholisera bort mitt minne med Annamanna och Yarremarre men det gick inte så bra på grund av visst motstånd av externa parter! haha. Men jag fick min ostbröd med korv, ketchup, stark senap, lite bostongurka och mycket rostadlök ändå. Precis som jag vill ha den!


Ikväll blir det kräftskiva, hoppas att inte allt för många bangar.. har en tråkig känsla som säger att det inte kommer bli så kul. HMMMMMM vi får väl si!

Kommentarer
Postat av: Yasmine

Ja i höst när Anna fyller år ska vi vara fulla som satan och spy på nygatan.
Sen ska vi rulla på arkens dansgolv och däcka klockan tolv!

2007-08-11 @ 15:54:24
URL: http://yasmineblom.blogg.se
Postat av: Anna

Det låter helt jävla rätt. Jag är på!

2007-08-12 @ 20:42:31
URL: http://annaa89.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback