Helt otroligt








Jag har idag och igår upptäckt att jag har en massa muskler i kroppen som jag inte hade nån aning om att jag hade! Herre gud vilken träningsverk man får efter wakeboard säger jag bara.. Jag kan knappt gå, imorse fick jag kämpa mig upp ur sängen. Känns som jag har åldrats i förtid. Det är lite konsigt när man suckar och stönar måste ta stöd när man ska upp från en stol haha! Nästa sommar ska det bli wakeboard flera gånger iaf. Jag kommer ju va en muskelknutte efter den sommarn, det är ett som är säkert.

slutar jobba nu kl fem, har längtat hela förmiddagen och eftermiddagen till att få komma hem, slänga sig på soffan, äta mat framför tvn och aldrig mer stiga upp därifrån. Men neeeee så får jag veta att jag måst jobba på träningsverket kl KVART I SEX! wöö, hinner ju knappt hem innan jag måst fara igen. Jobbigt. Hoppas int ungarna börjar lipa ikväll igen...

Hur underhåller man barn, 3-8 år typ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback