Haha jag är så efter








Ibland undrar jag vad jag har innanför skallbenet egentligen. Jag har flera gånger varit mycket förbryllad när jag mött stadsbussen utanför HP kl fem i åtta eller fem i tio precis när jag far till jobbet. Men inte har jag tänkt så mycket mer på det. MEEEEEn så idag så läste jag i messa nyan, ofc, att någon klagade, såklart, på att stadsbussen har ändrat tidtabellerna. DÅ klickade det! Haha och nu kollade jag tidtabellen jag fick i brevlådan för ett tag sen, och jominsann dom har flyttat avgångarna tio minuter bakåt = jag kan åka buss till jobbet och spara jättemycket cash! Hurra

Hur länge har det varit såhär? haha.


Har jobbat på träningsverket alla kvällar den här veckan, har varit trevligt ibland och jobbigt ibland men idag var det faktiskt KUL haha. Barnet inom mig vaknade när vi lekte med lego och tågbanor hahah. LEGOOO <3

Lördag blir det nog en tripp till Sverige. Ikea och Täby antagligen.. med mamma. För Anna tänker säkert va bakis på lördag och dissa våra planer. BUU! :P

Kommentarer
Postat av: Anna

Hihihihi

2007-08-24 @ 16:43:12
URL: http://annaa89.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback