FF = FIRMAFEST








Nuförtiden står FF för firmafest, inte föräldrafritt. Jag gillar föräldrar. Alla jag jobbar med är föräldrar. Då kan man fråga sig när det är dags för mig att bli förälder! Då säger jag att nej, det dröjer nog ett par år tack :P

Kalaset var iaf riktigt riktigt roligt... vi åkte ring på dagen och jag åkte wakeboard för första gången i mitt liv! Det tog ett tag innan jag kom upp men sen gick det siiiit praa, :) precis som jag trodde ägde jag på wakeboard också ;) jajjamänsan. Efter det följde lite bastu, mat, vin, sprit, snapsvisor osv. Jag hade djupa diskussioner med Uffe också om allt från pensionssparande till HP's historia till alla i personalens histora och deras respektives historaia.. haa, ja jösses... Det var riktigt trevligt och roligt med en personalfest nu ja som sagt. Kändes bra med en firmafest nu när jag har jobbat på HP typ två månader, jag börjar komma in i gänget nu =) Det är roligt.. även fast jag drar ner medelåldern några år så haha...

nu godnatt, måste förbränna bort att rödvin ur kroppen så jag orkar se på beachvolleyfinal imorrn!

Baj the way så har min inneboende flyttat ut nu efter tre veckor, det kommer nog kännas ensamt nu.. Tre veckor gick faktiskt riktigt fort.

Pusshej och godnatt alla mina vänner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback