Stina du luktar i alla fall gott, kom och hjälp mig!








image32
Bra dag idag! Vaknade av att syster och mor klampade in i lägenheten och dukade fram passionscheesecake på bordet. Prima frukost det! :)
 

Sen skola och idag skulle slutarbetet vara inlämnat, alla treor satt frenetiskt framför datorerna och skrev skrev skreeeeev... Jag fick leka lite lärare eftersom jag hjälpte ungefär hälften med layouten så att den skulle bli rätt :P Sen blev jag ganska klar och Emma och Knaz blev jätteklara med sina slutarbeten och gav en tussilago till mig och sa att NU SKA VI NER PÅ STAN. Så vi gick ner på stan till Hillings och mätte hur stora våra huvuden var (56 cm i omkrets) och beställde våra studentmössor :) Det är nära nu! Efter det gick vi till Dinos och satt där och pimplade i solen för att fira att vi varit så duktiga, planerade lite till klassresan och WHÄÄAAOO det kommer bli kul!!!!


 
 

Sen är frågan om jag ska köpa röda converse eller ej.... Emma säljer billigt!


Kommentarer
Postat av: Yasmine

När ska ni fara på klassresan dårå? Och när fasen steg du upp imorse riktigt när dom orkar komma med kaka? :O

2007-04-11 @ 20:52:39
URL: http://yasmineblom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback