Nervous Nelly....








Ikväll var det fest hos Sauren men jag var nykter. Kändes mysko och tråkigt att va en enda nyktra i sällskapet. Haha men nån gång måste man väl va det också! Var lite taxi och körde några turer med Jims sigma :D det är S T A T U S, inte alla som får sitta i förarsätet i hans pärla. Sen försökte jag kolla på Lost.. men det var svårt när alla skulle skrika och springa runt. Phh, give me some peace and quiet!


Nu kom jag just hem och jag är nervös. NERVÖÖÖÖÖÖS! Ska på möte med Arkens VD (VERKSTÄLLANDE DIREKTÖR FFS!!!) imorgonbitti och hon lät stressad och nästan otrevlig när jag prata med henne i telefon för några dagar sen. Wäh..! Får hoppas på en god natts sömn. Kanske jag laddar upp med frukost innan jag går på mötet till och med.

Godnatt~


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback