Lycka!








Jag är klar med allt jobbigt i handels nu :) Presenterade mitt slutarbete idag och det blev så inåt helskotta bra :D WAAAOOOO!! Fick kommentarer hela dagen, till och med Kamal och Aram som jag i stort sett inte har sagt mer än 'hej' till i tre år berömde mig :) iih.
 
Tillåt mig skryta men läraren sa "Dig skulle vi kunna skicka och prata inför politikerna" hööhöhööö
 
Det är kul att prata inför folk om man är förberedd och vet vad man pratar om och kan ha svar om folk undrar något. Känns skönt att va insatt i saker :)
 
 
Och så är jag glad för att jag har nästan köpt bil idag ! hahaa

Kommentarer
Postat av: Yasmine

Azå du är ju bara best! :D

2007-04-18 @ 20:25:18
URL: http://yasmineblom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback