Kyrkoby - I LÖÖV JO








Igår var en historisk dag. (DANIEL, DU KAN SLUTA LÄSA HÄR!) Jag var på arken nykter och det var minsann en upplevelse. Min gamla religionsvikarie från lågstadiet var där. En tjej och en gammal gubbe raggade på mig. Alla skrek och knuffades. Men de va ganska kul ändå ;) hahaa.. Sen lekte jag taxi och skjutsade hem Knaz, Anna och Sara.
 

Ikväll var jag på påskmiddag till da neighbours in Eckerö. Ah jag tycker om Kyrkoby! :D Det finns så många konstiga människor här. Fick höra lite skvaller om en gubbe, vi kan kalla honom Per. Per hyrde sitt hus av en annan snubbe, som vi kan kalla Ivar. Ivar dog för ett tag sen och då ärvde hans släktingar huset och gården som Per bodde på. Ivar hade lovat att Per skulle få bo i huset ända tills Ivar dog. Och när Ivar dog krävde släktingarna att Per skulle måsta flytta ut därifrån och lämna kvar alla Ivars ägodelar. Då blev Per sur och slog sönder Ivars gräsklippare med en yxa för "DEN HÄR GRÄSKLIPPAREN SKA NI FAN INTE FÅ!!!"
 
 

Haha...



Kommentarer
Postat av: Yasmine

Jag ska aldrig visa mig med en gräsklippare i närheten av Per B|

2007-04-08 @ 14:18:40
URL: http://yasmineblom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback